12 Mayıs 2015 Salı

DESENLİ BANT ALIŞVERİŞİ (MASKİNG TAPE, WASHI TAPE)

        Herkese Merhabalar,

        Bir desenli bant alışverişiyle daha karşınızdayım. Toyzz Shop ve Nt'den daha önce bu serilerin farklı desenlerini almıştım, şimdi de bunları alma fırsatım oldu :)
        İlkbahara uygun rengarenk bantlar aldım, görür görmez bayıldım renk tonlarına. Arabalı, hayvanlı, evli bantlara ise ayrı bittim çünkü bu bantlarda ki desenleri sticker olarak da kullanabilirim, umarım nasıl kullandığımı gösterebiliceğim yazı paylaşıp size gösteririm. Gelelim hangi banta nereden ne kadara aldığıma:

       
        Üst taraftaki 4 bantı Nt'den aldım; ikili paketler halinde satılıyorlar, paket fiyatı 1 Tl. Öndeki 6 kağıt bantı Toyzz Shop'dan aldım; üçlü paketler halinde satılıyorlar, paket fiyatı 4.99 Tl.
        Bu bant alışverişim beni çok mutlu etti, hepsi birbirinden güzel rengarenk iç açıcı renkler ve sevimli desenler :)
        Bu bantlara hayatınızda bir yer vermeyi deneyin, siz de çok seviceksiniz, hoşçakalın ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder