5 Mayıs 2015 Salı

DERGİDEKİ RESİMLERİ KESELİM

        Herkese Merhabalar,

        Dergi okumayı çok sevdiğimi daha önce söylemiş hatta birkaç dergi hakkında paylaşım da yapmıştım. Dergileri okuduktan sonra genelde kitaplığıma koyarım fakat bu dergiler her ay düzenli aldığım dergilerdir ya da resimlerini kullanamıycağım bir dergi. Diğerlerini ise keserim, evet ilkokuldan kalma bir alışkanlık bende; 'gazete ve dergilerde bulduğunuz resimleri kesip yapıştırın' ödevini bilirsiniz, hah işte o bende yer etmiş.
      Mesela yakın zamanda Ev-bahçe dergisini aldım, her ay aldığım bir dergi değil. Hızlıca okuduğum ve çok keyif aldığım bir dergiydi. İçinde de bolca resim var, hem de ne resimler. Aldım elime makası, girdim rengarenk sayfalara. O kadar hoş resimler çıktı ki, bayıldım bu dergiyi kesmeye. Sırf bu resimler için alınıcak bir dergi gerçekten :)
      İşte bu dergiden kestiğim sevimli resimler;



      'Bu resimleri napıyorsun?' diye soruyorsanız onu da cevaplıyım: bu resimleri ajandam, günlüğüm, tüm defterlerimde konuya uygun resmi seçerek kullanıyorum. Arkadaşlarıma mektup yazarken mektup kağıdı, zarfını süslemede kullanıyorum(yazısı gelicek). Bazı kendin yap projelerinde kullanıyorum. Resmin kullanıldığı her alanda kullanıyorum.
      Bu da benim dergi vs. yerlerden kestiğim resimleri koyduğum klasör;

      Bol resimli dergileri çöpe atmak yerine elinize bir makas alıp, beğendiğiniz resimleri kesin. Hem keserken çok eğleniceksiniz, hem de çok güzel resimleriniz olacak. Bir 'kestiğim resimler klasörü' yapmak için ne bekliyorsunuz?
      Yeni yazım da görüşmek üzere hoşçakalın ^.^

2 yorum:

  1. Merhaba, bu biraz uzun bir yazı olacak olabilir belki ama üşenmeden yazmak istiyorum.
    Bloğunuzu instagramda gördüm ve merak edip bir göz atmak istedim. Yazılarınızın fotoğrafları çiçekli çiçekli, rengarenk. Çok ilgimi çekti. Üşenmeden tüm yazılarınıza bakmaya çalıştım. Her yazıda kendimden bir şeyler buldum diyebilirim. Ben kırtasiye ürünlerine çok ilgiliyim, gerçekten delisiyim diyebilirim. Paylaştığınız ürünler çok tatlı bana fikir olarak çok yararı oldu gerçekten. Ayrıca en sevdiğiniz hayvan kediymiş, benimde öyle. İki kedi besledim ve kedileri çok seviyorum. Ayrıca doğayı incelemeyi, çiçekleri çok seviyorum. Kısacası yazılarınız bana çok hitap etti diyebilirim. Yazmaya devam edin, ben takipte olacağım. Gerçekten yazılarınız beni sevindirdi ve böyle bir yorum yazmaya iteledi. Neyse ben bayağı uzattım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Selin, bu güzel yorumun için çok ama çok teşekkür ederim ^.^ O kadar güzel yazmışsın ki ne cevap yazıcağımı bilemedim doğrusu. Benim bu bloğa başlarken en büyük amacım kendim gibi olan kişileri bulmak, onlarla iletişime geçmek, bildiğimi onlara aktarmak, onlardan birşeyler öğrenebilmekti. Bu yorumu görünce o kadar mutlu oldum ki, bana amacıma ulaştığımı hissettirdin. Ben elimden geldiğince yazmaya devam edicem, hep burda olun, iyi ki varsınız :))
      İnstagramda sizi takip etmek isterim, bana mesaj atın ^.^ Sevgilerle..

      Sil