25 Nisan 2015 Cumartesi

NT KIRTASİYE ALIŞVERİŞİ

        Güzel bir cumatesi gününden herkese merhabalar,

        Nt'ye bu aralar oldukça sık gidiyorum, her gidişimde de farklı birşeyler buluyorum. Nt şu aralar çok sevimli ürünler getiriyor, sevimliliklerinden hemen buluyorum onları dükkanın içinde :) Aslında bu alışverişimde sadece bantlar ve not kağıtları bu sevimli dediğim ürünlere girer, zamanla diğerlerini de sizinle paylaşacağım.
        Ephesus yazan bookmarklar yani kitap ayraçlarını İzmir Efes'den aldım ama bu yazıya eklemek istedim, hazır kırtasiye alışverişi paylaşıyorken. Kitap ayraçlarının tanesi 1 TL, Efes Antik Şehri'nin dışındaki dükkanlardan birinden aldım. Hatta almadım, birçok şey alınca yanlarında hediye verdiler :)
Bantı ise Kipa'dan aldım, 1 Tl civarındaydı, normal bildiğimiz düz bant; paketleme ve günlük işlerimde kullanıcağım, büyük bir bant :)
        Ve gelelim Nt'den aldıklarıma:

        (rec)note mini not defteri, bu deftere ba-yıl-dım. İçeriği o kadar güzel yapılmış ki bir not defterinde istediğiniz tüm özellikler var. Bu defteri anlatmak için ayrı bir yazı yazmam gerekir, ilerleyen günlerde yazısını bekleyin :)
        Fatih dörtlü kurşun kalem, normal kurşun kalem bunlar. Tahta görünümleri ve rengarenk arkalarını çok sevdim ve 1 paket aldım. Fiyatı 1.25 Tl idi.
        Kedili notluk, alışverişimin en sevimlisi, görünce delirdiğim ürün. Kedi benim en sevdiğim hayvandır, kırtasiye ürünlerine kedi figürünün çok yakıştığını düşünüyorum, bir ürüne kediyi koyunca aşırı bir sevimli hale geliyor ^.^ Bu notluk  birçok sayfadan oluşuyor, şu dil öğretme kartları gibi hatta bende buna benzer birşey yapmayı düşünüyorum. İç sayfaları da dışı gibi çok sevimli, az gibi gözüksede 100'yakın sayfası var.

        Bir kırtasiyeye gidip desenli bant(washi tapes) almadan çıkılır mı? Çıkılmaz :P
        Bu bantlar uzun süredir Nt'de var, hatta ben neredeyse getirdikleri tüm desenleri aldım. Fiyatları çok uygun ve çok sevimliler. 2 bant 1 pakette satılıyor, paket fiyatı 1 Tl.

        Bu da böyle bir mini alışveriş,yine başka bir amaçla dışarıya çıkıp kendimi kırtasiyede bulduğum bir gün.. Ayaklarıma söz geçirebilsem, beni dinlemiyorlar, bir bakıyorum kırtasiyeye gelmişim :P
        Ayaklarınızın sizi en sevdiğiniz yerlere götürmesi dileğiyle hoşçakalın ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder