23 Nisan 2015 Perşembe

MİGROS'DA TÜM KIRTASİYE ÜRÜNLERİNDE %50 İNDİRİM VAR

        Herkese Merhabalar,
        Bu yazıyı hızlıca paylaşmak istiyorum ki kampanya bitmeden gidip faydalanın. Migros'da 22-26 Nisan arası tüm kırtasiye, oyuncak ve çocuk kitaplarında %50 indirim var. Çocuk bayramına özel yapılmış bu kampanyayı duyar duymaz çocuklardan önce kendimi Migros'da buldum galiba :D Aldıklarıma ve satılanlara bakarsanız gerçekten ciddi bir indirim, Migros'da satılan ürünler kaliteli ve marka ürünler, bu ürünlerin fiyatı da heryer de sabit bir fiyatta satılıyor o nedenle böyle bir indirim 40 yılda bir olur.
        Fiyatlarıyla aldıklarım:

        Stabilo'nun bu kalemlerini uzun süredir kullanıyorum, ben de olan renkleri daha pastel tonlar, bu aldığım paketteki renklerin hiçbiri yoktu. Stabilo heryerde minumum tanesi 3 TL'ye satılan bir kalem ve hiç indirimde de görmediğim bir ürün dolayısıyla 1 paket aldım hemen. Fiyatı bu indirimle 13.95 'den 6.98 'e düşüyor.

        Stabilo ile devam ediyorum. Bunlar da Stabilo'nun bir diğer sevdiğim kalemleri. Bende sadece pembe rengi var, yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum. Normalde gidip almazdım ama indirimle oldukça uyguna geldi ve kaçırmak istemedim. Fiyatı 5.75 'den 2.88 'ye düşüyor.

        Faber Castel'in bu kalemini bilmeyen yoktur heralde. %50 gibi bir indirimde kaçırılmıycak en başlıca ürünlerden. Fiyatı 15.95 'den 7.98 'e düşüyor.

        Kahve delisi biri olarak bu seriyi almamak olur mu? Faber Castel'in bu kahve serisi kurşun kalemlerini daha önce de görmüştüm, çok beğenmiştim fakat pahalı gelmişti, bakıp bakıp geçiyordum. Sonunda kavuştuk, sağolasın Migros. Fiyatı 6.25 'den 3.13 ' e düşüyor.

        Aslında makas ihtiyacım yoktu, oldukça makasım var. Tamamen indirimin bana aldırdığı bir ürün bu. Makasın 5 yıl garantisi ve hem sağ hem sol ele uygunluğu var. Makaslarla yaşayan ben bunu sepete atmazsam olmazdı. Fiyatı 5.45 'den 2.73'e düşüyor.

        Oldukça fazla yapıştırıcı seçeneği vardı, ihtiyacınız varsa kesinlikle bakın. Pritt, Uhu vs. her markanın her çeşit uhusu vardı. Ben de şu an Pritt ve Uhu'nun yapıştırıcıları olduğu için farklı birşey denemek istedim. Scotch aldım, ambalajına da bayıldım. Fiyatı 7.95 'den 3.98 'e düşüyor.

        Bu kalemlerden daha önce hiç kullanmadım, benzerlerini kullanıyorum ve çok memnunum. Bakalım bunlar nasıl olucak? Birisi benim, birisi erkek arkadaşımın. Fiyatı 4.95 'den 2.48 'e düşüyor.

        Çok amaçlı kalem, heryere yazabiliyorsunuz bununla. Bu da erkek arkadaşımın aldığı ürünlerden, kırtasiyeyle hiç arası olmamasına rağmen o bile bu indirime kayıtsız kalamadı :D Fiyatı 4.95 'den 2.48 'e düşüyor.

        Pritt 5'li silgi. Silimi çok güzel, küçükken çok kullanırdım bunlardan. Fiyatı 4.25 'den 2.13 'e düşüyor.

        10'lu renkli kalemler, çok tatlı renkleri var ve her zaman bolca kullandığımız kalemler. Bunu hediye olarak aldım çünkü bende bunlardan baya çok var :D  Fiyatı 5.99 'dan 3 'e düşüyor.

        Sert kapaklı, herşeye kullanılabilicek bir defter. Fiyatı 8.95 'den 4.48 ' düşüyor.

        İşte aldıklarım bunlar, iki farklı Migros'dan aldım bunları, bugün de başka bir Migros'a uğramayı düşünüyorum. Her marketinde farklı ürünler buluyorum ve ne kadar büyükse o kadar çok çeşit oluyor. Yakınınızda varsa 5M'e gitmenizi öneririm. 26 Nisan'da bitiyor bu kırtasiye indirimi fakat son güne bırakmayın, pek birşey kalıcağını sanmıyorum.
       Çok ama çok mutlu olduğum bir alışveriş oldu, beni en çok mutlu edicek indirimdir kırtasiye indirimi, böylesini de ilk kez görüyorum. Sonuca baktığımda 50 TL para harcamış oluyorum ama fişte gördüğüm şu kısım, ne ödediğimi unutturuyor bana :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder