27 Nisan 2015 Pazartesi

FİYAT ETİKETİNDEN KİTAP AYRACI YAPIMI ^.^

        Herkese Merhabalar,
        Bugün size kendi buluşum olan bir kendin yap projesini yazacağım; fiyat etiketlerinden kitap ayracı yapımı. Aslında fiyat etiketleri kendi başlarına birer kitap ayracı bana göre, ben sadece dış görünümlerini değiştirdim. Kendin yap projelerini çok seviyorum ama daha çok çöpe attığımız şeylerden birşeyler yapmak hoşuma gidiyor. Daha önceden bahsettiğim gibi ben kolay kolay bir şeyi çöpe atamam, fiyat etiketleri de çöpe atamadıklarımın başında geliyor. Bir zaman sonra oldukça fiyat etiketinin biriktiğini farkettim ve birşeyler yapmalıyım dedim. Hiç değiştirmeden kitap ayracı olarak kullandığım fiyat etiketleri vardı, zaten ben bunları değerlendirmişim dedim, tek yapmam gereken dışlarını değiştirmek; marka, fiyat vs. görüntüsünü yok etmek. Şimdiye kadar 5-6 tane yaptım bunlardan, yaparken beni çok eğlendiriyor bu iş ve yaptıkça mutlu oluyorum ^.^
        Haydi yapım aşamasına bakalım :)

        Yapımları için gereken 2 malzeme var: fiyat etiketleri ve desenli bant.

        Bantlarımızla etiketlerin tamamını ya da istediğimiz kısımlarını kaplayın, bu kadar basit :)
        Bunlar da diğer yaptıklarım :)
        Kitabın arasında böyle duruyorlar :)





        Zamanınızı çok almayan, yapımı basit, çöpe attığımız etiketleri kullanışlı bir hale getirebiliceğimiz küçük bir diy projesi. Umarım hoşunuza gitmiştir ve siz de artık etiketlerinizi böyle değerlendirirsiniz ^.^  Bir tane yapıp, yeter demeyin; bolca yapıp arkadaşlarınıza hediye edebilirsiniz, ben öyle yapıyorum.
        Birşeyler yapmayı hiç bırakmadığınız neşeli günler dileğiyle hoşçakalın :)
       
        Not: Belki bunu daha önce yapanlar olmuştur çünkü çok basit, herkesin düşünüp yapabiliceği birşey, ben birinden etkilenmeden kendim düşünüp yaptım o nedenle kendi buluşum dedim.

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş:)Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh, bu yazılar bana bile çok eski ^^ Blogum biraz incelenmiş sanırım, çok teşekkür ederim :))

      Sil