21 Nisan 2015 Salı

ESKİ BİR, KIRTASİYE VE ABUR CUBUR ALIŞVERİŞİ

         Herkese Merhabalar,

         Aslında bunları alalı oldukça zaman geçti (2 ay kadar). Taslak olarak kaydedip, unutmuşum bu yazıyı. Geç olsun, güç olmasın deyip paylaşıyım dedim :)
         Aslında baya karışık bir alışveriş bu, aşağıdaki ürünler 4 farklı dükkandan; 3 kırtasiye, 1 market. Oreo benim en sevdiğim bisküvidir, ülkemizde satışa sunulmadan önce tadıp bayılmıştım, artık kolayca bulabildiğim için çok mutluyum. Bu 'pez fizzy' ise kalpli şekerler, sırf ambalajına ve kalpli şekerlerine aldığım bir üründür; şekerleri böyle ekşimsi, değişik bir tadı var, ben beğendim. Oreo ve şekerleri Migros'dan almıştım. Bantları ve küçük not defterini bir kırtasiyeden, sol alttaki keçili stickeri bir kırtasiyeden, diğer 3 mini stickeri da bir oyuncakçıdan aldım. Sanırım benim sticker algıyacılarım var, nerde varsa buluyorum :D Aldıklarıma yakından bakalım:

        Bu bantlara bayıldım, hatta sahip olduğum en güzel washilerden diyebilirim. Desenli bantların(washi tape) ülkemizde zor bulunması ve oldukça pahalı olmaları gerçeği var maalesef fakat ciddi bir arama içinde olursanız bulabiliyorsunuz. Bunların tanesi 50 Kuruştu ve diğer washi bantlarıma göre daha kalınlar, neden daha fazla almadım ki diye düşünmekteyim.. Mantarlı ve balonlu olan favorim, annem en üstteki çiçekliyi çok sevdi.

        Bu not defterinin sevimliliğine dayanamadım ve aldım, içide dışı kadar sevimli :) (2 TL)

        Stickerlardan sadece bunun fotoğrafını çekmişim, garip :D  Aralarında en sevdiğim buydu, o yüzden sanırım :)   (1 TL)

        Ve son olarak kalpli şekerler ^.^ PEZ, Fizzy Hearts


        Neden arkalarına siyah koymuşum da böyle kötü çekmişim bunları, ne ara çekmişim, neden paylaşmamışım hiç bilemiyorum. O kadar çok kırtasiye alışverişi yapıyorum ki sanırım artık unutuyorum, nerden neyi aldığımı ya da ne aldığımı değil, paylaşmayı unutuyorum :D
        Kendimi mutlu etmek istediğim zamanlardan birinde yapılmış bir alışveriş daha,
        Kendinizi mutlu ettiğiniz güzel alışverişler dileğiyle hoşçakalın.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder