30 Nisan 2015 Perşembe

ALIEXPRESS KIRTASİYE ALIŞVERİŞİ 2

        Herkese Merhabalar,


        Bir önceki Aliexpress kırtasiye alışverişimden o kadar çok memnun kaldım ki daha ilk ürünlerimi kullanamadan başka ürünlere göz diktim :) Aslında yaza kadar hiçbirşey almıycaktım çünkü şu anda yeteri kadar sticker vs. vardı. Zaten birşeyler almamak için kendimi zor tutuyorken benim sevdiğim Aliexpress dükkanında yani Global Trade Retail Store 'da bazı ürünlerde %50 indirimi görünce, indirimli olan tüm ürünleri alıverdim. O kadar hızla gerçekleşti ki bu alışveriş, indirim beni büyüledi; okus pokus hemen bunları alıyorus :) Şaka bir yana bu indirim gerçekten iyi bir indirimdi, aşağıda ürünlerin yanında indirimsiz fiyatları yani şu anda satıdıkları fiyat yazıyor çünkü bu indirim bitti, ben o fiyatların yarısını ödedim işte, sizce de iyi değil mi?
        Ürünlerimi yine Global Trade Retail Store'dan aldım, haydi ürünlerime bakalım:

        Bu kartlıklara bayıldım, arkasında da bir gözü var, detaylı olarak yazıcam bunların yazısını, fiyatı 1.20 $, ürün için buraya tık.


        Bu da bir kartlık, gerçekten içine çok kart sığıyor, bunu da üstteki kartlıklarla beraber yazıcam, ürünün fiyatı 1.50 $, görmek için buraya tık.


        Bu sevimli zürafa stickerları çok sevdim, ürünün fiyatı 1 $, görmek için buraya tık.


        Alışverişimin favori ürünü, 10 sayfa sticker ve sticker albümü ^.^ Sticker defterlerim vardı fakat böyle bir sticker koyma kabım yoktu. Fiyatı 2.80 $, ürün için buraya tık.


        Bu pul şeklindeki stickerlar neden bu kadar tatlı?.. Fiyatı 1.16 $, ürün için buraya tık.


        Günlüğümde kullanmaya başladım bile, her yüz ifadesi var bu sevimli kızın, paket içerisinde 6 sayfa sticker bulunuyor. Fiyatı 1.76 $, ürün için buraya tık.


        Bu stickerın iki çeşidi vardı, rastgele gönderim olduğundan tabiki bana yine istemediğim geldi, ama bunu da sevdim. Pakette 2 sayfa sticker var. Uzun gördüğünüz şeritler kağıt bant gibi formdalar. Fiyatı 1 $, ürün için buraya tık.


        Bu stickerı tamamen bolluğuna ve indirimde olduğu için aldım, normalde alır mıydım bilemiyorum. 12 sayfa rengarenk stickerlar, stickerların üzerindeki yazılar Fransızca, bu da ilginç çünkü genelde İngilizce olurdu. Fiyatı 2 $, ürün için buraya tık.


        İşte indirimin bana aldırdığı ürünler, hepsini çok sevdim ve bu dükkanın tekrardan indirim yapmasını dört gözle bekliyorum. Yukarıda gördüğünüz ürünlerin tamamına 7.80 $ verdim yani 20 TL oluyor. Paramızla daha iyisi, daha güzelini, daha çoğunu alabilicekken önümüze sunulan pahalı ürünlere göz yummayalım diyorum.
        Yine beni çok mutlu eden, çok mennun kaldığım bir alışveriş oldu.
        Sizi çok mutlu eden online alışverişler yapmanız dileğiyle hoşçakalın :)
        Not: Ürünlerim 25 günde geldi ve kargo parası ödemedim.
        NOT 2: Ürünleri paylaşalı uzun bir süre oldu, satıcılar ürünlerin satışını kaldırmış olabilir, dükkan kapanmış olabilir ya da linkler değişmiş olabilir, linklerin çalışmama nedeni budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder