5 Mart 2015 Perşembe

TOYZZ SHOP'DA MASKİNG TAPE Mİ? ❤

       Herkese Merhabalar,
       Haftasonunda bir Avm'ye uğramadan geçemiyoruz. Bu haftasonuda bir uğrayalım dedik; yemek yedik, D&R'a gittik, Kotona gittik ve ben dayanamayıp yine son olarak Toys Shop'a daldım, oyuncaklara uzunca baktıktan sonra tam çıkıcakken stickerların arasında bir de ne göriyim: masking tape (maskeleme bandı) yani desenli kağıt bantlar. İlk önce inanamadım, uzunca bakıştık masking tapelerle sonra Efe yanıma geldi ve neye bakıyorsun bu kadar dedi :D O an gerçek olduklarına inandım ve bende bir saldırış. Sınırlı sayıda varlardı, sanırım 7 paketdi, 4 paket aldım; hepsini alırdım da pahalıya geliyor ve aynı desen olurdu.
      Tüm desenler bunlardı, yani burdaki Toys Shop'da, diğerlerinde nasıldır bilemiyorum. Her pakette 3 farklı bant bulunuyor ve belli bir temaları var. Paket fiyatı 4.90 TL. Bana uygun geldi, diğer masking tape satan yerlere göre.
      Ve aldığım masking tapeler :)

      Bunlar paketli halleri:

      Açtııııım :)
   
      Yakından bakış:




      Benim aldığım şubede bu desenler vardı ve her çeşidini aldım. Gerçekten sevinçten havalara uçurdular beni, ve o kadar şanslıyım ki oyuncakçıda masking tape buluyorum dedim ^.^  En alttaki çizgili bandı ve çiçekli bandı kullanmaya başladım bile, sanırım bunları kullanmaya kıyıcam, bizi kullan diye bağırıyorlar ^.^
     Umarım yaşadığınız şehirlerde ki Toys Shoplarda da bu masking tapeler daha fazla çeşidiyle vardır, görürseniz kaçırmadan alın çünkü kısa sürede tükeniyorlar.
     Renkli bantların hayatınızı renklendirmesi dileğiyle hoşçakalın ^.^

2 yorum:

  1. bunlar benim olsa ben de havalar uçarim ki, harika bir alisveris olmus hem de 3u 4.90 !! her kullandiginda mutluluk versin sana, guzel gecsin gunun Seyma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olur inşallah :)
      Sizin de gününüz, günleriniz mutlu ve güzel geçsin ^.^

      Sil