31 Mart 2015 Salı

HAP KUTUSU MUUU?

       Herkese Merhabalar,
       Her ne kadar düzenli yazmaya çalışsamda bir türlü  başaramadığım bloğum sana da merhaba :) Bugün size yakın zamanda aldığım birbirinden şirin hap kutularını yazıyorum.
       Aldığım andan itibaren hiç hap koymayı düşünmedim bunlara; küpe koyarım dedim, yüzüklerimi koyarım dedim, incik boncuk dedim. Bunları minik eşyalarımı koyma hevesiyle aldım ben ve doldurmaya başladım. Peki ne koydum?

       Tabiki de benden beklendiği gibi stickerlar. Stickerlarımı kesip bölme bölme yerleştirdim, stickerlarım çok daha kullanışlı oldular. Artık 10 tane sticker paketi çıkarmak yerine sadece bu kutuyu çıkarıyorum. Gülen yüze ihtiyacım varsa mavi kutuyu, kalplere ihtiyacım varsa beyazı açıyorum. Gerçekten pratikleşti sticker kullanmam :)
Bunlar şu an kullandığım kutular :)
Açalım, bakalım.
Bu da diğerinin içi.
      Bunları henüz kullanmadım.

      Bu benim favori kutum oluyor ^.^
http://freegifmaker.me/
      Bu kutuları karışık olarak aldım, hepsi bir yerden değil yani. Takı satan dükkanlarda bulunuyorlar galiba, ben 3 farklı takı dükkanından aldım, bildiğimiz heryerde olan takıcılar; belli bir marka adları yok. Biraz arayınca bulabilirsiniz bence :)  Bulamazsanız da kullanmadığınız hap kutularını çıkarın meydanlara ^.^ Benim sevimli hap kutularım bunlar, benim değerlendirme şeklimde böyle oldu. Hayatınızı pratikleştirmek için bu minik sevimliler oldukça ideal; takı, toka, incik, boncuk herşey olur.
     Daha pratik, daha rahat yaşadığınız musmutlu günler dileğiyle hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder