26 Mart 2015 Perşembe

EVBAHÇE DERGİSİ VE ŞİRİN EKİ

        Herkese Merhabalar,

        Boş zamanlarımda yapmayı en çok sevdiğim şeylerden biridir dergi okumak. En sevdiğim türler ise bilim-teknoloji, coğrafya-gezi, tasarım ve dekorasyon dergileri. Aslında ilgi alanıma giren girmeyen her dergiyi okuyabilirim; çocuk, yemek, moda vs. Hatta şu hastane dergilerini bile okurum baştan sona :) Her birinde ayrı bir bilgi, her birinde ayrı bir dünya vardır.
        Her ay takip ettiğim dergiler: Popular Science, Bilim Teknik ve Atlas. Tasarım ve dekorasyon dergilerini ise ara ara alıyorum. Bu ay yine takip ettiğim dergileri aldım ve alırken gözüme bir bahçe dekorasyonu ile ilgili dergi takıldı ve onuda ekledim aldıklarıma: Evbahçe dergisi, 6 TL.

        Evbahçe dergisini ilk kez alıyorum, alma nedenlerimden biri o sevimli eki, diğeri ise bolca çiçek resmi görmek ve dergiyi okuduktan sonra onları kesip kullanıcak olmam :) Derginin eki sevimli mi sevimli minik çiçek desenli bir defter, defterin sayfaları çizgisiz; bir de kiraz desenli defter vardı fakat ben çiçekli olanı tercih ettim. Dergiyi okudum, rengarenk, capcanlı bir içeriği var, nasıl bittiğini anlayamadan bitti. Bol bol bahçe dekorasyon ve düzenlemesi var derginin içinde. Ayrıca bahçe ve çiçekler konusunda pek çok şey de öğrendim; mesela yılın rengi 'marsala'ymış ve marsala renginde çiçek isterseniz o renkteki çiçekler şunlarmış. Uzun uzun frezya çiçeği yazısı vardı, ilk kez duyduğum bu çiçeği de artık tanıyorum :) Bahçe ile ilgili soruları yanıtlayan bir bahçe doktoru kısmı ve derginin son sayfalarında bir de yemek tarifleri kısmı var; bol bol yeşillik kullanılmış bu tariflerde.
        Evbahçe dergisini çok beğendim ben; bir bahçem yok, yurtta çiçek de bakamam ama bunları ileride uygulayabilirim. Uygulamayasam bile beni rahatlatan, çiçek resimlerinin ruhumu dinlendirdiği ve bana pek çok şey öğreten bir dergi oldu.
       3 tane dergi aldığım ve öğrenci olduğum için dergiye belli bir bütçe ayırabiliyorum. Evbahçenin her ay sayısını alamasamda arada alıcağım bir dergi olucak ^.^
       Ve görmeseler de bu başarılı dergiyi yapanlara teşekkür ediyorum, ellerine sağlık.
       Dergi; okunması zevkli, görseli yüksek, renkli bir dünya. O dünyaya girmek için ne duruyorsunuz?  En sevdiğiniz dergileri zevkle ve heyecanla okuduğunuz mutlu günler dileğiyle hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder