2 Mart 2015 Pazartesi

BACKGROUND RESİMLER YAPIYORUZ

        Herkese merhabalar,
        Ben ara ara resim yaparım, resim dediysem öyle tablo falan değil, kendi çapımda basit çizimler, boyamalar falan. Genelde çevremdekiler beğeniyorlar yaptıklarımı, onların beğenisi de bana yetiyor ve yapıyorum yine birşeyler :)
        Bu resimler, her zaman yaptıklarımdan biraz farklı oldu. Ben onlara 'background resimler' dedim fakat asıl adları nedir bilmiyorum. Meyvelerle yaptığım resmin benzerini bir yerde görmüştüm, ondan esinlendim galiba. Resimleri sulu boyayla yaptım ve ince uçlu fırça.
        Bu resimleri yapmamın amacı, hem bu motifleri kart, mektup, kağıt vs. de süsleme amaçlı kullanıcak olmam, hem de bu sayfaların arka yüzlerine yazı yazarak, mektup kağıdı gibi kullanıcak olmam. Biryerleri kaplamak için de kullanılabilir; defter, kalemlik, duvar, dosya vs. Herhangi bir sunumun kapağı olarak kullanılabilinir. Fotoğrafını çekip masaüstü fotoğrafınız ya da kapak fotoğrafınız da yapabilirsiniz. Sade, içinde belli bir düzeni olan, sürekli tekrarlanan resimler oldukları için çok kullanışlılar. Ayrıca bu resmi yaparken çok eğlendim ve aşırı bir rahatlama hissettim, böyle de bir faydaları var.
       Ve yaptığım çalışmalar :

      1) Bu ilk yaptığım meyve temalı olan; ben portakal ve muz kullandım, siz hangi meyveleri isterseniz onları kullanın ^.^

      2) Bu da ikinci yaptığım çiçek temalı olan; laleyi tercih ettim, kolay çiziliyor ve hoş gözüküyor.

      3) Ve son olarak rengarenk temalı olan, her renkten çizikler attım, böyle birşey çıktı. Sanırım en çok eğlendiğim resim bu oldu :) Ve de en çok beğendiğim.

       Ben şimdilik bu üçünü yaptım fakat en kısa sürede yeni şekiller de deniycem. Sulu boya, guaj boya, pastel, keçeli farketmez! Alın bir kağıt ve hayalinizdeki arkaplan resmini yapın, hem çok eğleniceksiniz hem de o sayfayı çok kullanışlı bir hale getireceksiniz ^.^
       Eğlenceli resimler yaparak gününüzü neşeli hale getirdiğiniz nice günler dileğiyle hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder