20 Şubat 2015 Cuma

SEVİMLİ VE LEZZETLİ ^.^

        Herkese Merhabalar,


        Bu aralar tek yaptığı şey birşeyler yemek olan ben, sizinle yedikleriminin en sevimlilerini ve lezzetlilerini paylaşmak istedim ^.^ Gerçekten bu ay çok fazla şey yedim, tatmadığım pek çok şeyi tattığım, yeni şeyler denemeye çalıştığım ve bir türlü doyamadığım Şubat ayı...
        Öğrenci olup yurtta kalma faktörünün de bunda etkisi olduğunu düşünüyorum çünkü bazen sıkıntıdan yiyorsunuz yurtta. 'Çok sıkıldık ne yapsaaaak' diyoruz oda arkadaşımla, bi bakmışız buzdolabının önünde neyimiz var diye bakınıyoruz :D Yanına da bir dizi-film açtın mı, sıkıntı giderilmiştir! Hem bu durumdan şikayetçiyiz, hem de vazgeçemiyoruz. Hatta biraz biraz göbeğim çıktı gibi hissediyorum, hadi hayırlısı..
        *Yediklerime girmeden önce yukarıdaki pudingden bahsedicem. Pudingi öyle sade görünce dayanamadım, o arada neyimiz varsa kullandım; greyfurt dilimleri ve jelibonlar. Böyle daha güzel oldu, tadı da daha güzel oldu, tavsiye ediyorum ;)
        İşte bu ay benim en sevdiklerim ve en sevimliler:
        * Bunları A101'den aldım, Haribo roulette ve snowmen gummi candy bu haftalara özel, hep bulunmayan ürünler. Rocca Jelly; o dondurmaların aşırı hoş bir tadı var, bayıldım. Sütleride sırf desenleri için aldım desem!? :D
        
        * Bazlamalı tavuklu sandviç; Leman Kültür'de yedim ve bayıldım. Bu ayımın favori yemeği oldu. Mükemmel tadı için koyuyorum buraya, yolunuz Lemana düşerse deneyin!


        * Bu ay elimden düşmeyen latte ve bardağı. Migrosdan uygun bir fiyata almıştım: 16 paket latte ve hediye bardağı. Latte zaten alıyodum, bu kampanya sayesinde latte bardağım da olmuş oldu ^.^ Soldaki tavşanda masamın daimi üyesi 'Bunny', o da bir lattesevermiş :)

        *Alman pastası, benzer tadda pek çok tatlı yedim ama bunu ayrı sevdim :)
        
        *Max rocks; bubble gum ve muz aromalı dondurma, bayıldım. Merakımdan kış mış demedim, yedim :D Dondurma alırken ona da şans verin ;)

        Bu ayki favorilerim bunlar :) Artık böyle ayda bir yiyecek yazıları yazarım ^.^ 
        Lezzetine doyamadığınız, sizi çok mutlu eden yiyecekler yemeniz dileğiyle hoşçakalın :)  

6 yorum:

  1. Blogunu blog keşif etkinliği ile keşfettim ve çok sevdim GFC'de izleyicinim bende bloguma beklerim :)
    www.mehtapslifestyle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumu beğendiğiniz ve izlediğiniz için çok teşekkür ederim ^.^ Bloğunuza hemen bakıyorum :)

      Sil
  2. DİKKAT! Bu blog fena halde iştah açıyor !
    Ellerinize sağlık süper görüntüler. Blogunuzda da başarılar dilerim.
    Takibe aldım, ben de beklerim :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yemekle ilgili bir blog değil, sadece ayda bir en sevdiklerimi koymayı planlıyorum :)
      Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim ^.^
      Bloğunuza bakıyorum ;)

      Sil
  3. http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/
    takipteyim tatlım bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, severek bloğunuza gelirim :)

      Sil