9 Şubat 2015 Pazartesi

SAHİLDE BOL ÇİZİMLİ BİRGÜN: ÇİZGİLERİ FARKET ☺

        Herkese Merhabalar,
        Bugün sıradan bir gündü, herhangi bir planımız da yoktu, normal akışta geçen günümüze neşe katmak için Efe ile sahile gittik :) Sahil kenarında hergün yürüyoruz ama kuma basınca, denize yaklaştıkça enerji geliyor bana, o anın tadı en güzel nasıl çıkarılıcaksa öyle çıkarıyorum. Dalgaların ayağımıza vurduğu kumsalda; koştum, hopladım, zıpladım, kumla oynadım, denizin kokusunu iyice içime çektim :)
        Ve bugün art arda çizgiler onları farketmem için bana gülümsedi :)
        1)Kumla oynarken bulduğum ceviz kabuğu ve deniz kabuklarıyla kaplumbağa yaptım :)

        2)Ayak izlerimiz doldurdu kumsalı :)

        3)Sahilde bu kabartma resimli ve yazılı taşları gördüm, çok dikkatimi çekti. Gerçekten eski taşlar mı anlayamadık fakat çok tarihi, gerçek gözüküyorlar. Çizim görünce çok etkileniyorum, eski resimler ayrı büyülüyor beni: şimdiki resmin atası.
     
     
     

        4)Son olarak da sahil kenarında bir kafede kahvemizi içtik, karemel macchiato içtim ve çizgiler yine bana gülümsedi :)
       
          Çok eğlendiğim birgün oldu bugün ^.^ Sıradan bir günü eğlenceli hale getirmek gerçekten kendi elimizde, küçük şeyleri görmezden gelmeyin, siz de gülün size gülümseyen güzelliklere..
          Sahilin tadını çıkardığımız nice günler görmek dileğiyle hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder