24 Şubat 2015 Salı

MİNİK KUZENİME MEKTUP ve SEVİMLİ KALEMLERİM

       Herkese Merhabalar,
       Bu aralar kırtasiye ürünlerimi düzenlemek ve fazla olanları kullanıma çıkarmakla meşguldüm :) Yaklaşık 10 tane kutu yaptım; stamplarım, bantlarım, stickerlarım, kağıtlarım, zarflarım, kalemlerim vs.. Ve düzenlerken kullanıma çıkardığım pek çok şeyden ikisini sizinle paylaşmak istedim.

       Birincisi; moda, kız giydirme konulu bir sticker. Ne kafayla almışım bilmiyorum ama görünce direk minik kuzenim aklıma geldi, çok seviyor bebek giydirme oyunlarını. Dün telefonda konuştum onunla ve okumayı iyice söktüğünü öğrendim. Okumayı öğrendiği için ilk mektubu benden olsun istedim ^.^ Bu stickerı kullandım ve bebeklerden birini giydirdim, diğerini de ona bıraktım. Neden aldığımı cidden anlamadım ama güzel bir fikir buldurdu bana bu sticker :)
       Mavi saçlı kızı giydirdim; pembe bir elbise, mavi ayakkabılar ve elinde bir değnek. Sihirli değneğinden pembe parıltılar ve yıldızlar çıkıyor. Kağıdın boş kalan kısımlarına pembe kalpler yaptım ve kocaman bir 'kocaman aferin' yazdım. İşte kuzenimin  mektubu:

      Okumayı öğrenen minik yakınlarınız varsa bir mektup onun için çok güzel armağan bence. İlk kez bir mektup okuycak ve bu onun ilk mektubu. Onun ilk mektubunu veren siz olun ^.^

      Bir de bu kalemleri kullanıma çıkardım. 5 tane birbirinden tatlı uçlu kalemler. Üç tanesi bir seri, ikisi ayrı bir seri. Beşini bir pakette satın almıştım; Carrefour'dan 2 TL ye. Tanesi 40 kuruş oluyor, oldukça uygun fiyatı. Çok kaliteli değiller ama çok sevimliler, artık kullanayım dedim :)

     'Google' kalemleri çektiğim günün vieosunu yapmış, çok hoşuma gitti. Dışarısını çekmiştim bir de, kar yağıyordu ^.^

      Kullanmaya kıyamayıp kenara koyduğunuz, aylar sonra elinize gelen eşyalarınız var mı sizinde? Benim çok var. Hatta bu gösterdiklerim, 2. kıyamadıklarım. En kıyamadıklarım var bir de, onlar 1. kıyamadıklarım oluyor. Bazen kendime kızıyorum neden kullanmıyorsun diye sonra çıkarıyorum ortalığa birşeyler, susturuyorum içimdekini :D
     Kıyamadığınız eşyaları güzel günlerde mutlulukla kullanmanız dileğiyle hoşçakalın ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder