6 Şubat 2015 Cuma

HER CUMA 10 HARİKA TASARIM -5-

       Herkese Merhabalar,
       Artık her Cumaya bir tema belirlemeye karar verdim. Şu aralar fazlaca kırtasiye alışverişi yaptığımdan bu haftanın tasarımları kırtasiye ürünleri olsun dedim. Bu Cuma'nın 10 harika kırtasiye ürünü tasarımı:
       1) Hayvan şeklinde cetveller, kahverengi zürafa favorim :)


       2)Gergedan bantlık, çok şirin ^.^


       3)Bu kalem kutulara öldüm, bittim >.<


       4)Stickerlar! Pembe olanından bende var ama kullanmaya kıyamıyorum :3


       5)Defter, vintage, pastel tonlar birleşinceeeee



       6) Yazdıktan sonra yiyebiliyor muyuz? :)


       7)Beğendiğim kalem kutu modellerinden biri daha :)


       8) Kibrit silgiler ^.^


       9)Bulut batlık ve gök kuşağı desenli bant, süper olmuş bu :)


     10) BA - YIL - DIM.


         Ülkemizde bu tarz kırtasiye ürünlerini sıkça görmek en büyük isteklerimden biridir, şöyle ürünleri her kırtasiye de çeşit çeşit görmek ne güzel olurdu değil mi? Yaratıcı ürünleri fark edin, isteyin, ulaşmaya çalışın ve alın. Bende oldukça var bu tarz kırtasiye ürünleri, çok istiyorum, onlarda beni çekiyorlar kendilerine :) Ülkemin kırtasiye kıtlığına isyaaaaaaaaaaaan ediyorum ama bir şekilde buluyorum istediklerimi. Tercihler çok önemli cidden; insanlar gidiyor düz bir kalemi alıyorlar, yazsın yeter diyorlar. Dışı, ek özelliği, şusu busuyla ilgilenmiyorlar. Böylelikle yeni ürün getirmek, çeşit artırmakla ilgilenmiyor kırtasiye ürünü satan yerler, bir uzak doğuya gidip oradaki çeşitliliği görmenizi isterdim ki farkı anlayın. Benim lisedeyken çok gittiğim bir kırtasiye vardı, desenli bant gelecek mi diye yüz kere sormuştum sahibine ve artık sorgularıma dayanamayan kırtasiye sahibi desenli bantlardan getirdi, ilk desenli bantımı oradan almıştım. O kadar çok bant aldım ki oradan, kırtasiyedeki bantların yarısını ben almıştım neredeyse. Peki bitince ne oldu? Kısa sürede biten ürününü gören kırtasiyeci amca 10 katı bant getirdi kırtasiyeye. Ne oldu? Talep oldu, satış oldu, satıcı tekrar satma isteği duydu. Düz kalemi değilde şekilli olanını alırsan, şöylede yapsın, şusu da olsun dersen, talep edersen onu satarlar. Benim gibi kırtasiye severler için bloğumda aldığım ürünlere bolca yer vermeye çalışacağım ki herkes ulaşabilsin, bolca satılsınlar, satıldıkça talep artsın, üretim olsun, çeşitlilik olsun, rahatça ulaşalım.
         Yazımı yazdım, Beyaz Show'u da izledim, Cuma bitmiştir :)
         Gelecek hafta daha şirin tasarımlarda buluşmak üzere hoşça kalın ^.^

2 yorum:

  1. Bunların hepsi çok güzelmiş ya..

    Sevgilerle

    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, sevgilerle :)

    YanıtlaSil