12 Şubat 2015 Perşembe

DAYANAMADIM, BİLİM ÇOCUK ŞUBAT SAYISINI ALDIM VE NE OLDU?

        Herkese Merhabalar,
        Ayın ilk günleri olması nedeniyle geçen hafta takip ettiğim dergilerin yeni sayılarını aldım. Ben takip ettiklerimi alırken diğer dergileri de uzunca incelerim, her ay aldığım extra bir dergi olur. Takip ettiğim dergiler: Populer Science ve Bilim Teknik. Extra dergi olarak da bazen Atlas alırım bazen Nat Geo ya da diğerleri.. Benim bir dergiden en çok istediğim şey bilgi vermesidir, o dergiyi bitirdiğimde şunu bunu öğrendim diyebilmek isterim. Görüyorum bazı dergileri, yarısı reklam, yarısı resim, bir saat de okunup bitiyor. Bu dergi Şubat sayısı ise Şubat ayı boyunca elime almalıyım, hergün yeni bir keşfim olmalı içinde.. Neyse lafı nerden nereye getirdim, bu ay da extra bir dergi aldım ben fakat bu seferki biraz farklı oldu :)

        Ve bu ay ki extra dergiiiiim başlıktan da anlaşılacağı gibi 'Bilim Çocuk'. Hiç mi hiç aklımda olmayan bir dergi, zaten büyükler için olanını alıyorum da ben :D Orda dergileri kurcalarken kapağı dikkatimi çekti; sevimli mi sevimli bir hayvanın tatlı bakışı, bir de kapakta diyor ki 'Kışın farklı yazın farklı renkteyim'. Evet, bu sevimli hayvanla dikkatimi çekti Bilim Çocuk, aldım elime, eklerini gördüm, birsürü eki vardı: kartlar, çıkartmalar, oyunlar ve dergiyi hemen almama sebep olan 'hiç durmayalım hep çizelim' eki ^.^
         Aldıktan sonra bir çocuğun hakkını yediğimi düşündüm, bu dergiyi benim yerime alıcak çocuğa daha çok şey katardı dedim ama geç oldu. Sonra dergiyi iyice inceledim ve bilmediğim pek çok şey olduğunu gördüm, her sayfasından ayrı zevk aldım, çok eğlendiğim bir dergi sayısı oldu. Ama pişmanlığım geçmedi ve onun için de birşey düşündüm. Bu dergiyi ve eklerini burda bir ilkokula götürmeye karar verdim :) Bu sayede dergi bir sınıfta durucak, alamayan pek çok çocuk da okumuş olucak. İlk önce sadace bu dergi sayısı için düşünüyordum fakat sonra ara ara birkaç tane alıp götürmeyi düşündüm, şimdiden çok mutlu oldum bu fikre ^.^
         Neredeeeen nereye değil mi? Kapağındaki hayvan resmine çıldır, çizim ekini görünce al hızlıca, okurken çocuk gibi eğlen, sonra naptım ben de pişman ol ve hayırlı bir işe gir, nasıl bir dergisin sen böyle 'Bilim Çocuk'? :)
         İşte 'Bilim Çocuk' Şubat sayısı + Ekleri.
         Brokoli Çorbası Yapalııım ^.^ Arkasında da tarifi var :)

         Vericeğim çocuklar için kullanışlı hale getirdim :)


         Bu bir bulmaca ve küp haline geliyor :)

         Kar Küreme Araçları ve Oyunu, dayanamadım oynadım bununla :P

          Küçüklüğümde hiç okumadım bu tarz dergileri, bir Miço vardı, onu da çok nadir alırdık. Onun eksikliğinden mi içimdeki çocuktan mı bilinmez aldım işte bu dergiyi. Çocuğunuza, varsa küçük yaşlardaki akrabalarınıza, tanıdık minik afacanlara alıp verebiliceğiniz mükemmel bir dergi ve çok eğlenceli bir sayı. Minikleri sevindirin, sıkılıp bir kenara bıraktıklarında az göz ucuyla sizde okuyun, hehehe ;)
          Mutlu olduğunuz ve çocukları çoooook mutlu ettiğiniz güzel günler dileğiyle hoşçakalın...

1 yorum:

  1. Oldum olasi sevmisimdir bu tür dergileri.Cocuklugumda evimize cocuk dergileri alirdi babam.30-35 sene öncesi.Simdi düsünüyorumda bu konuda cok Ileri düsünceliymis Sivas gibi bir sehirde.Okuma sevgisim ondan geliyor.
    Abimde Bilim Teknik dergisi Tubitak, alirdi.Onun dergisiydi. ama bende okurdum :)
    Puzullar,alirdi,Cocuk kitaplari alirdi.Sag olsun.

    Alamayanlar icin cok güzel,olur ,yapacaginiz.Cocuklar cok sevinir :)

    iade-i ziyarete geldim ve izlemeye aldim.Sevgilerle.

    YanıtlaSil