25 Şubat 2015 Çarşamba

ALIEXPRESS'DEN KIRTASİYE ALIŞVERİŞİ ◕‿◕

       Herkese Merhabalar,
       Çok ama çok mutluyum çünkü Aliexpress'den aldığım kırtasiye ürünleri geldiiii. Uzaktan görüp görüp bakmaktan öteye geçemediğiz o birbirinden sevimli şeyler artık bize hiç de uzak değiller..
       Bloğumu okuyanlar bilir, ben bir kırtasiye canavarıyım. Güney Kore'den mektuplaştığım arkadaşlarım var ve bana o sevimli kırtasiye ürünlerinden gönderiyorlar. Bu ürünleri ilk onlarla tanıdım. Pek çok kez uzakdoğudan alışverişe de kalkıştım fakat bir türlü güvenemedim, ta kiiii Aliexpress'e kadar. Aliexpress'den oldukça alışveriş yapan kişi olduğunu gördüm, araştırdım, fiyatları tarttım, inceledim ve güvenerek alışverişimi yaptım.
       Ürünleri bu dükkandan satın aldım ---> Global Trade Retail Store
       Daha fazla uzatmadan linkleriyle aldıklarım:
       1) Haftanın günleri stamp(baskı), fiyatı 2.24 $ , ürün için buraya tık.
       Günlüğümde bolca kullanıcağım bu baskıları. Bir tanede takvim yapmayı düşünüyorum, yapınca sizlerle paylaşıcam ;)

     
       2) Masking sticker set (kağıt sticker set), fiyatı 2.02 $ , ürün için buraya tık.
       Kağıt stickerlar, içinde 27 sayfa var. Her sayfada ince,kalın şerit ve yuvarlaklar var. Kağıt bantlar yerine bunu tercih ettim, hem çok fazla çeşit olucağı için hem de daha uyguna geldiği için. Pek çok yerde kullanıcam bunları, birşeyleri süslemek için idealler ^.^
       Ürünün pastel renkler, sert renkler, basit ve kumaş olmak üzere 4 versiyonu var. Ben pastel renkleri aldım.

       3) Kitap arası not kağıtları (notepad), fiyatı 0,8 $ , ürün için buraya tık.
       Bunlardan Türkiye'de de var fakat bu kadar sevimlilerini henüz görmedim. Kitaplarımın arasına yapıştırdığım ve bolca kullandığım, kullanışlı bir ürün bu. (Kıyıp da kullanabilirsem ;)
       Sitede pek çok çeşidi var, siz seçemiyorsunuz, rastgele yolluyorlar. Bana bu kuşlu geldi, ne gelse beğenicektim zaten, sadece bunnyli de gözüm kaldı :P

   

       4) Ağaç desenli tahta baskı (stamp), fiyatı 1,36 $ , ürün için buraya tık.
       Farklı desenleri bulunan bu baskılarda ağaçlı dışında beğendiğim bir desen yoktu, bu ağaca aşık oldum. Çok ağır, sade ve hoş görünüyor. Onunla çok güzel planlarım var ^.^
       Bu serideki diğer baskılar da koyduğum linkde mevcut; kuş, kedi ve geyik figürleri bulunuyor.

Benim aldığım :)
       5) 'Always smile' desenli tahta baskı (stamp), fiyatı 1,12 $ , ürün için buraya tık.
       Bu da ağaçlı baskının büyüklüğünde, fiyatlarında ufak bir fark var. Bu baskıyı yazısı için satın aldım, 'daima gülümse' diyor, çok hoşuma gitti.
       Bu serinin diğer çeşitleri ise bunlar:
       *Don't touch
       *Have a nice day
       *Cheer up
       *Don't worry be happy
       *Happy mind

       6) Kedili sticker seti, fiyatı 1,65 $ , ürün için buraya tık.
       Bir sette 6 sayfa sticker bulunuyor, stickerlar birbirinden tatlı ve 6 sayfa olduğu için bolca stickerınız oluyor. Kedi benim en sevdiğim hayvandır, bu stickeri görüp almamazlık edemezdim.
       Tüm sayfalarıyla kedili stickerım ^.^

       7) Drawing market sticker set, fiyatı 1,48 $ , ürün için buraya tık.
       Bu sticker setinde de 6 sayfa bulunuyor. Çizimlerine, desenlerine bayıldığım bir sticker olduğu için aldım bunu da. Bolca da yazılar var, yazılı stickerı ayrı severim ^.^

       8) 'My little friend' sticker seti, fiyatı 1,53 $ , ürün için buraya tık.
       Bu kız karakterin az önce baskısını göstermiştim (always smile). Bu karakterin pek çok ürünü bulunuyor ve ben onu çok seviyorum. Stickerını almadan geçemedim.


Benim aldığım :)
       9) 'Little talk' desenli post it, fiyatı 0,63 $ , ürün için buraya tık.
       Baskısını ve üstteki stickerını aldığım kızın desenli post-it  i. Aynı karakterin ürünlerinden set olsun istediğim için aldım bu post it i. Ders notu almak için kullanmıycağım kesin, birşeyleri süslemek, arkadaşlarıma özel yazılar yazmak için kullanırım ^.^
      Bu serinin pek çok çeşidi bulunuyor, rastgele yolluyorlar, bana 'love' yazılısı geldi. Diğer çeşitleri ise; don't worry, cheer up, you make me smile, good morning, you are the best ve dreams come true. En beğendiklerim love, you're the best ve dreams come true. Beğendiklerimden biri geldiği için mutluyum. Hiç gelmesini istemediğim ise 'good morning' :D
     
       10) Baskı boyama kalemleri, fiyatı 0,98 $ , ürün için buraya tık.
       O kadar baskı alınca, boyasını da almak gerekiyor (baskı mürekkebi). Ben daha önce şunlardan almıştım. Fakat baskının üstünde farklı renkler istiyorsanız bu kalemlerden gerekiyor. Diğerlerinde heryeri aynı renk oluyor.
       Bu çeşitleri bulunuyor, ben üstünü çizdiğim renkleri aldım.

       Aldığım tüm ürünler 14,79 $ tuttu yani 36,50 TL.
       Ürünleri kredi kartıyla satın alabiliyorsunuz, kapıda ödeme yok. Bu ürünleri aldığım dükkanda bedava kargo sistemi var, o nedenle kargo parası ödemedim. Eğer 'free shipping' yazıyorsa, o bedava kargo demektir. Aliexpress de pek çok dükkanda bedava kargo sistemi var. Ayrıca bu ürünleri aldığım Global Trade Retail Store'un en az 10 $'lık alışveriş yapma zorunluluğu vardı, zaten aldıklarım 10 doları geçtiğinden sıkıntı olmadı, bazı dükkanlar en az şu kadar alabilirsiniz diye kural koyuyor.
       3 Şubat'da siparişimi verdim, 23 Şubat'da aldıklarım geldi. 1 ayda gelir diyorlardı fakat 20 günde geldi, eğer birşeyler alırsanız bu benzeri bir sürede gelir ürünleriniz.
      Paketimi Ptt kargo getirdi, ayrıca ürün ülke içine girdiği andan itibaren ptt kargodan paketinizi izleyebiliyorsunuz, kargo takip için buraya tık. Paket ülke sınırlarına girmeden önce ise Çin'in kargo takip sisteminden kargonuzun nerede olduğunu izleyebilirsiniz, Chinapost kargo takibi için buraya tık.
       Ürünleri aldıktan sonra siteye girerek, ürünleri aldığımı onayladım. Eğer herhangi bir üründe bir sıkıntı yaşarsanız, her ürün için puan verme ve yorum yazma bölümü koymuşlar, burada belirtebiliyorsunuz. Benim ürünlerle ilgili bir şikayetim olmadığı için birşey yazmadım.
      İlk Aliexpress alışveriş maceram da böylelikle bitti (aynı zamanda ilk yurtdışı alışverişi). Ürünlerimi denemek için sabırsızlanıyorum, kıyıpda kullanabilirsem tabiki ;D Yaza doğru 2. bir alışveriş yapmayı planlıyorum, bu deneme aşamasıydı.
      Aklınıza takılan, sormak istediğiniz birşey varsa yorum olarak bırakın, bildiğim kadarıyla cevaplarım :)
      Uygun fiyatlı, sizi mutlu edicek ürünleri kolayca alabildiğiniz güzel günler dileğiyle, hoşçakalın ^.^
      Not: Fotoğrafların yarısı bana ait (arkası ayıcıklı ve puantiyeli olanlar), yarısını ürünlerini aldığım dükkandan ekledim.

10 yorum:

  1. Çok güzel hepsi.Bloğunu takibe aldım canım benim bloğumada beklerim.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, severek gelirim. Sevgilerle :)

      Sil
  2. Orada US olarak geçiyor biz TL olarak mı ödüyoruz nasıl çekiyorlar kredi kartından acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, orada US olarak geçiyor. Kart otomatik olarak ödüyor, yani 1 $ lik bir ürün alıyorsun, dolar şu an 2.75 TL olduğu için kartından 2.75 TL çekilir.

      Sil
  3. Merhaba harikaymış ya bunlar ben de sepetime ekledim hepsini bayramdan sonra isteyeceğim umarım. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım en yakın zamanda elinize ulaşır, sizde güle güle kullanın :))

      Sil
  4. Bende kawaai tipi kırtasiye malzemelerini çok seviyorum uzun zamandır internetten alışveriş yapmak aklımda vardı bu tavsiyeler bana cok iyi geldi ��

    YanıtlaSil
  5. Türk parasını da yazsaydın keşke 😔

    YanıtlaSil
  6. Ama ellerine sağlık harika bir yazı olmuş 😊

    YanıtlaSil
  7. Ama ellerine sağlık harika bir yazı olmuş 😊

    YanıtlaSil