18 Ocak 2015 Pazar

SEN DE KARTPOSTALLA ✎

              Herkese Merhabalar,
              Kartpostal tutkum ben de küçük yaşlardan beri vardır, harçlıklarımla kırtasiyeden kartpostallar alır, akrabalarıma kart atardım. Sonra kendim yapmaya başladım ama hazır olanlara karşı koymam imkansız ;)
              Sevdiklerime sık sık kartpostal yazarım. Beğendiğim kartpostalları alıp stoklamayı çok severim ^.^ Her zaman elimin altında kartpostalım vardır, kurtarıcı kartlar hele de özenle seçilmişlerse. Bloğumda sık sık kartpostallarıma yer vermeye çalışacağım, hem size fikir olur hem de benim ne tarz kartpostal sevdiğimi öğrenirsiniz. Bugün size bu kartpostalı seçtim, en beğendiğim kartpostallardan biridir:

              Kartpostalın teması: Eskişehir- Odunpazarı Evleri. Bunu Eskişehir'de ki bir kitapevinden aldım (sanırım Dost Kitapevi). Bu kartpostalı geçmiş yaz bize gelen Koreli ablaya hediye etmiştim.
              Ne kadar koleksiyon yapmayı sevsem de kartlar verildiğinde daha güzel oluyorlar. Minik ama sevdiklerinize verdiğinizde büyüyen, ömürlük mutluluklar... Sevdiklerinize bol kartpostallar yolladığınız güzel günler dileğiyle, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder