19 Ocak 2015 Pazartesi

HOŞ KOKULAR ♥‿♥


        Bugünün konusu kokular, hoş kokular. Herkesin sevdiği kokular vardır, herkesin en çok sevdiği de vardır fakat birçoğu sabit herkese çok güzeldir, sevdiklerimi yazınca aaa bunu bende çok seviyorum diyceksiniz, eminim :) Sevdiğim çok fazla koku var, bi güzel koku hissedince sömürürcesine koklarım :D
Benim favorim ise erkek arkadaşımın kokusu, he he he ^.^ Her insan vücudunun kendine has bir kokusu vardır ve bu kullandığımız parfümlerden çok daha güzeldir.( Bunun hakkında birkaç yazı okumuştum hatta; mesela bebek kokuları, mükemmeldir, doyamazsın, kokladıkça koklayasın gelir; buna cennet kokusu bile derler :) 
       En favorimi hızlıca arada söyledim :P Ve diğer sevdiğim kokulara gelelim ;
         1)Yağmurdan sonraki toprak kokusu (çıkıp toprak yiyesim geliyor, bak hatırladıkça deli oldum:D)
         2)Kahve kokusu (taze bi Türk kahvesi kokusu,off bir de karamalli latte ^.^)
         3)Çikolata kokusu (sıcak çikolatası ayrı bitteri ayrı hoş kokar, kalitesi önemlidir :)
         4)Kitap kokusu (yeni kitaplar başka, eskiler başka güzel kokar)
         5)Deniz kokusu (Bulmuşken bolca koklamalısınız, iyice doyana kadar)
         6)Tarçınlı kurabiye kokusu (Tarçın zaten kendi başına nefis, birde kurabiye olmuş :)
         7)Yeni kesilmiş çimen kokusu (ne demek istiyorum, biliyorsunuz ;)
         8)Hindistan cevizi kokusu (duş jellerini ve yağlarını öneriyorum şiddetle!)
         9)Bebekler için olan ıslak mendilleri (prima favorim, hoş bi kokusu oluyor bunların)
        10)Kiraz çiçeği kokusu (bu da yeni keşfim, inanılmaz bi kokusu var)
        11)Fırından yeni çıkmış ekmek kokusu (Ramazanda yiyebildiğimiz pide apayrı zaten)
        12)Doğal zeytinyağlı sabun (bahsettiğim sabun şu koyu yeşil kapsız satılanlar)
        13)Çilek kokusu (kim sevmez ki bunu? :)
        14)Karamel kokusu (genelde birşeyle karışık oluyor ama kendisi ayrı güzel)
        15)Vanilya kokusu (oda parfümlerinde vanilyayı tek geçerim)
        16)Orman kokusu (Valla burda uyuycaksın, kitap okuycaksın, yemek yiyceksin, yaşıycaksın burda!)
        17)Limon kokusu (Rendelemişini ayrı severim. Bi koklayasım geldi, bu yazıdan sonra limonata yapıcam)
        18)Mangal kokusu (açsam zaten önce bi koklayarak beynimi doyuruyorum, 2 soğan atın mangala ;)
        19)Yeni alınmış eşya kokusu (herkes için değişken ama ben seviyorum :)
        20)Odun kokusu (Eski, böyle hafif çürümüş gibi olanlar oyyy <3 )
        21)Portakal kokusu (sabunlarını ve kremlerini deneyin, aşırı ferahlatıcı!)
        Yazımı çok güzel bir kokuyla sonlandırıyorum, bahar kokusu! ^.^  Bahar gelince kesinlikle kaçırmayın, doğaya çıkın, koklayın, koklayın, koklayın.. :)
         Koku alma bizim önemli duyularımızdan biridir ve herkes güzel kokular duymak ister :) O zaman yaşamını daha güzel kokularla donat, onları farket ve dünyaya güzel kokutmak için temiz ol, seçici ol ^.^
         Lütfen olabildiğince doğal ürünler kullanmaya çalışın, hiçbir kimyasal ürün doğalı gibi olamaz... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder