23 Ocak 2015 Cuma

HER CUMA 10 HARİKA TASARIM -4-

            Herkese Merhabalar,
            Bir Cuma '10 harika tasarım' yazısıyla daha birlikteyiz :) Bugün karışık değil de bir tema da paylaşım yapmaya karar verdim, temamız ise sevimli ürünler ^.^ Bugün çok mutluyum, sevimli şeyler paylaşasım geldi.
            Ve bu hafta seçtiklerim:
Bayıldığım tasarımlardan kalem figürlü kulaklık, takıldığında nasıl göründüğünü de merak ediyorum ^.^
Şeker mi şeker uyku gözlüğü, uyuyorum modunda.  -.-zzZ
Gülen yüzlere karşı sempatim bu bardaklarda tavan yaptı :)
Pembe buzdolabı, gerçek mi bu? Gerçekse nolur benim ol! \O.O/
Sevimli bez çantaaaaaaaaaaaaaaa ^.^
Diş fırçalıkları, çoğu yerde satılıyorlar, ama bunlardan hiç görmedim :/ Favorim 5 ve 7 :)
Sizi yakmaya kıyamam ki ^.^
Salyangozumuz olmuş bantlık, işte başarılı bir tasarım ^.^
Yine kalemli bir çalışma, işte benim kaşkolum bu, ruh eşim!!
Son resim de sizi sevimliliğe boğuyorum, beni buraya gömün :D
             Bu ürünlerin hepsi de beni anlatan şeyler, hayatım da varsa yoksa sevimli şeyler ^.^ Sizin hayatınızda ne kadar yer tutuyor bu sevimliler? Ben gibi delisi misiniz, orta halli mi, eh mi, yok mu?
Yok diyorsanız soruyorum şu 10 tasarımda istiyorum dediğiniz hiç mi çıkmadı? :D
             Her hafta söylüyorum, yine söylüyorum: bu ürünleri paylaşalım, paylaştıkça çoğalsın, çoğaldıkça talep artsın, talep arttıkça üretim olsun, üretim oldukça çeşitlilik olsun, çeşitlilik oldukça satış alanları oluşsun ve kolayca ulaşalım ^.^
             Hayatınızda sevimli, hoş tasarımlara yer vermeniz dileğiyle hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder