12 Ocak 2015 Pazartesi

HER CUMA 10 HARİKA TASARIM -3-

             Herkese Merhabalar,
             Uzun zamandır yazamadım, finaller, hazırlanmalar, eve dönüş derken buraya malesef vakit bulamadım. Ve Cuma'nın geleneksel yazısını bugün yazmak durumunda kaldım. Cuma yazılarını atlamadan yazıcağım konusunda kendime söz verdiğimden geç de olsa yazıyorum, kusura bakmayın.
             Ve geçen Cuma için bugün seçtiğim harika tasarımlar;)
Eyfel makas, bayıldım <3
Kitap şeklinde telefon kılıfı, istiyorum seslerini duyuyorum :D
BA - YIL - DIM!
İşte bana gereken masa, priz uzakta değil ve birsürüler *.*
Puzzle yastıklar ^.^
Çok hoş bir organizer.
Meyvelik, bitince dengesi bozuluyor :)
Mandal kalem, ilginç olmuş :)
Mumluk ve harika gölgesi...
Ataç askılık, tam benlikler ;)
                Yazı geciktiği için bu hafta daha bir özenle seçtim ürünleri, umarım beğenmişsinizdir. Satın aldığımız ürünler olmasına rağmen aralarında yapabiliceğiniz ürünler bulunuyor. Umarım beğendiklerizini elde etme imkanı bulursunuz. Bu güzel ürünleri paylaşalım, paylaştıkça çoğalsın, çoğaldıkça talep artsın, talep arttıkça üretim olsun, üretim oldukça mağazalarda satılsın ve daha uygun fiyatlarla ulaşılabilir olsunlar, çeşitlilik olsun. Her Cuma benden duyucağınız sözler bunlar :P
                Yeni yazımda görüşmek üzere, kendinizi iyi bakın ve hoşçakalın ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder