2 Ocak 2015 Cuma

HER CUMA 10 HARİKA TASARIM -2-

            Herkese Merhaba,
            Öncelikle herkesin kandilini kutlamak istiyorum, yılın ilk Cuması bugün ve aynı zamanda Mevlit Kandili, kandiliniz mübarek olsun :)
            Bu beğendiğim tasarımları paylaşacağım ikinci Cuma. Paylaştıklarımın ilginizi çekmesi dileği ile işte bu hafta en çok beğendiğim 10 harika tasarım:
Ben tek kelimeyle bayıldım bu kutuya! ^.^
Yansa ayrı, yanmasa ayrı güzel...         
İşte bu tam bir yaratıcı tasarım olmuş..
Bu şemsiye insana huzur verir *^.^*
Kirliyi de sakla, yıkadığını da! Mutfak da kesinlikle olmalı.
Ne kadar hoş değil mi bunlar. Mutfağa çok yakışır ^.^
Basket potası=Çöp kutusu. Herkes çöpünü basketlemeye çalışır, eminim :D
''Kesemedim, bölemedim, beceremedim, dağıldı gitti pizzam'' derdine son :D
Meyve koymak için bir kap mı??  
Merdivenli eviniz varsa, eşyları saklama alanınızda var ;)
                 Umarım bu haftakilerde bolca beğendikleriniz vardır. Çoğu satın alınabilicek ürünler fakat yapabiliceğiniz ve yaptırabileceğiniz şeyler de yok değil. Hayatımızı kolaylaştırıcak, evimizi güzelleştiricek, bizi mutlu edicek ürünler bunlar! Paylaştıkça çoğalsın, çoğaldıkça üretilsin, üretildikçe satılsın ve satıldıkça alalım. Haftaya yeni güzellikler de buluşmak üzere hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder