11 Aralık 2014 Perşembe

ŞİRİN Mİ ŞİRİN BİR EV

           Merhaba herkese, haydi bu şirin evin yolculuğuna çıkıyoruuuuuuz!


           Bugün size çoğu yerde fotoğrafını kullandığım, on kere masaüstü fotoğrafım yaptığım, renkli çıktısını alıp odama astığım ve taklitlerini ördüğüm bu tatlı evden bahsedeceğim. Bu ev de beni böyle çeken bir şey vardır, arada bir tıklar bakarım ve baktıkça daha da şirinleşir gözümde - aynısını yapmam an meselesi galiba, şu ana dek ilham alıp yaptıklarıma ısınamadım, bu evden istiyorum :P
           Ben de istiyorum ama ne olarak kullanabilirim diyorsanız; öncelikle süs olabilir, biraz içini ağır yaparsanız kapı durdurucu olabilir, içini boş yaparsanız cüzdan olabilir, sap yaparsınız çanta olur - yaratıcılıkta sınır yok.


           Yapımına gelirsek benim anladığım kadarıyla birkaç kısımda örülmüş; üstü, yanları ve önü-arkası. Sonradan dikilen beyaz kumaş pencereler, pembe kumaş kapı. Birde üstünde boncuk işleme yapılmış ve o da ağaç olmuş. Yapılışını 4 kısım olarak düşündüm ve yanda gördüğünüz taslağı çizdim, buna göre ön, alt ve arka birleşik örülüyor, yanlar ve üst ayrı örülüp diliyor. Yanlar dikildiğinde dolduracaksanız içini doldurup üst dikiliyor, resme bakarak böyle olduğunu düşündüm. Doldurmayacaksınız üstü boş bırakılabilir. Cüzdan veya çanta olacaksa ona göre bir üst dikim düşünmeniz gerekir. Fermuar, yada düğme kullanılabilir kapatmak için. Kapı durdurucu olacaksa doldururken içine taş koymanızı öneririm.
             Malzemeler; 2 renk ip, çok az kumaş, dikmek için ipler, işleme yapmayı düşünürseniz boncuk ve kapıya eklemek isterseniz düğme, örmek için şiş. Bence evi ördükten sonra üstünde yaratıcılığını gösterebilirsiniz, illa aynısı olacak diye bir şey yok; daha büyük pencere, balkon, saksılı pencere, çatılı ev, farklı renkler, farklı süsler vb. çok alternatif var. Ben aynısını yapacağım çünkü yapmazsam olmaz artık, o kadar zaman bakıp iç geçirdim.Ve tabii ki yaptığımı bloga koyacağım. :)
             Bu sevimli evi nerede buldum da indirdim resmini, kim yapmış, nasıl yapmış, acaba paylaşabilir miyim hiç bilmiyorum :( O nedenle olur ya sahibi çıkarsa hem adını hem sitesini hem de evin yapım linkini paylaşmaktan onur duyarım ^.^
             Evet, şirin evi yapmaya başlayalım mı dersiniz? Böyle sevimli bir şey her yerde dursun, gözlerimiz bayram etsin! Hayırlı günler. (>^^)><(^^<)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder