16 Aralık 2014 Salı

OYUNCAKLAR - MADE IN JAPAN! 。◕‿◕。

               Okurken eğlenmeniz dileğiyle merhaba ^.^
             
             
               Teknolojinin zirvesinde olan Japonlar, sizce sadece teknolojide mi zirvedeler? Adamlar A'dan Z'ye her şeyde zirvedeler; giyim, ev eşyaları, kırtasiye, konumuzda olan oyuncaklar vb. Birkaç ay önce rastgele bir videoya denk geldim ve zevkle izledim, sonra diğerleri diğerleri derken bir sürü oyuncak videosu izlemişim, hala da izlerim, öyle seviyorum. Bunların izlemesi bu kadar zevkliyse oynaması nasıldır kim bilir? diye de düşünüyorum :D
               Haydi şimdi sizi en sevdiğim videolardan biri ile tanıştırayım:


               İşte benim deli gibi izlediğim videolar böyle, bu en sevdiklerimden(daha yemek yapmalı oyuncaklar var ki hiç demiyorum, yakında yazarım;) Bu videonun sahibi Youtube'da düzenli olarak oyuncak videoları paylaşıyor (bringmebacktoapril) çok seviyor bu tür oyuncakları ve anladığım kadarıyla Japonya'da popüler şeyler bunlar, normal tabi;) Videoların altında satın alınabilecek yerlerin linki mevcut, bu videoda ki ürünleri buradan alabilirsiniz, Türkiye'ye gönderiyorlar mı, nasıl satış oluyor bir fikrim yok, alırsam belirtirim ve alan olursa bilgilenmek isterim :)
               Daha beğendiğim pek çok video olduğundan, sık sık oyuncak videoları göreceksiniz blogumda, üzgünüm :D Oyuncakları oldum olası severim, yaşım büyür ama onlara olan tutkum bitmez. Hala her markete girişimde sürpriz yumurta alıyorum ben, öyle seviyorum. Şu an yurtta olduğumdan evdeki oyuncaklarımı paylaşamıyorum fakat ara tatilde paylaşacağım.
              Son olarak ülkemizde de bu fiyatlara bu tarz oyuncaklar olmasını diliyorum ve
              Oynamanın yaşı yoktur diyerek bitiriyorum, görüşmek üzere ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder