18 Aralık 2014 Perşembe

MİKİ YÜZÜK KULAKLIK

             Bu sevimli kulaklıkla merhabalar herkese,
Tasarımcıları: Jun Hyun Kim, Byeol Shim and Young Jun Kim 
            Kulaklıklarınız sizi de çıldırtıyor mu benimkiler gibi? 'Miki' yüzük kulaklık da o olmuyor-,-
            Bu yüzük kulaklığı görünce bayıldım, özelliklerini görünce bundan istiyorum dedim. Fikir çok hoş; kulaklığım evde kaldı, unuttum bir yerlerde, nereye koyduğumu bulamıyorum ,çantamın içinde karman çorman olmuş çözemiyorum - tüm bu dertlere çözüm bu kulaklık. Öncelikle yüzük detayı olmasaymış bile telefona takılıp kullanılması bana yeterli. Telefonlarda ipli süs takılan o kısıma takılıyor, bu sayede telefonu kaybetmediğiniz sürece kulaklıkda kaybolmuyor. Kulaklıklar aşağıdaki resimdeki gibi yüzüğün içinden çıkıyor, işiniz bittiğinde tekrar yerindeler, dolaşma derdine çözüm burada oluyor.

             Yüzük olarak takılması, teli elde daha rahat tutmayı sağlıyor. Telefonunuzu tutmadan da taşıyabiliyorsunuz. Bir de  aksesuar boyutu da var, yüzük oluyorlar. Daha sade bir tasarım olmasını tercih ederdim, Miki'yi herkes takamaz.
              Kulaklığı kullanacağınız zaman, alt kısımdan kulaklık fişini çıkarıp telefonunuza takıyorsunuz ve işiniz bitince yüzüğün içine giriyor.

              Araştırmalarıma göre hiç satışı olmamış bu kulaklığın. 2011 'Idea Award'ı kazanmış bunu tasarlayan tasarımcılar fakat satışa sunulmayan tasarımlar kervanına girmişler, yazık olmuş. Belki satışı olur diyorum ama 2011'den bu yana olsa olurdu, üzücü bir durum.
              Bu tarz tasarımları görmek dileğiyle,
              Kulaklıklarınızın sizi sıkmadığı, bol müzikli günler, görüşmek üzere.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder