24 Aralık 2014 Çarşamba

KULAKLIĞIMI ÇOK SEVDİM ♥‿♥

             Herkese Merhabalar,


             Bugün size yaklaşık 5 aydır kullandığım kulaklığımdan bahsedeceğim.
             Günümüzde herkesin hayatında var kulaklıklar, dışarı çıkarken takıyoruz kulağımıza, yolculukta olmazsa olmuyor, bazen ders çalışırken, bazen yemek yaparken hep bir kulağımızda kulaklıklar. Ben en çok yolculukta ve uyumadan önce kullanmayı seviyorum, bir de yürüyüşlerde:) Bu kadar çok kullandığımız kulaklıkların maalesef çokça da problemi oluyor, yok kulağıma olmadı, yok kulağımdan düşüyor, daha ayını çıkarmadan bozuldu, ses iyi gelmiyor, bir tarafı çalışıyor bir tarafı çalışmıyor, her telefona uyumlu değil - sürüyle dert! Ve ben bunların hepsini yaşadım. En çok şikayet ettiğim şey şu kulağın içine soktuğumuz kulaklıklar, hiç sevemedim onları, hiç de kullanmayı beceremedim!

Benim kulaklık ^.^
             Sony'nin düz modellerinden kullanıyordum, ondan da memnundum ama kulaklıklara bakarken yeni bir model gördüm ve denemek istedim. Orjinali Apple satıyor, ilk onlar çıkarmış sanırım ama 70 civarı fiyatı olduğu için orjinaline bakıp geçiyorum şimdilik. Kulaklığa gelirsek öncelikle kulağa oturmasına bayıldım, ilk kez kulağıma bu kadar yerleşen bir kulaklıkdı bu! Ses de gayet güzel geliyordu, markadan markaya değişir tabi. Ben pembe rengini aldım, çok tercih etmezdim ama bu kulaklıklara yakıştırdım pembeyi. Geniş bir renk seçeneği vardı benim aldığım yerde. Kendine özgü de bir kabı var, benim gibi üşenmeyenler kulaklığıyla işleri bitince kabına geri koyabilirler, kabına nasıl koyulduğunu da kulaklığı ilk aldığınızda çıkarırken gözlemleyip ezberleyin. Kulaklığımın mikrofonu ve ses artırıp azaltma kısmı da bulunuyor ve tabii ki bozulmalara karşın garantisi vardı, bozulunca yenisini veriyorlarmış genelde. Eeee daha da bir şey kalmadı zaten :) Bu arada kulaklığımı Teknosa'dan aldım ama büyük teknoloji mağazalarının hepsinde gördüm, kolaylıkla bulabilirsiniz hatta D&R'da bile varlardı. Fiyatları da 10 ile 30 arasında değişiyor, Apple olan hariç ;)
             Geçen günlerde kulaklığımı çok beğendi arkadaşlar, nazara çok inanırım, aynı gün kulaklığım bozuldu. Biraz benim hatamla oldu gibi, o yüzden durum garantilik mi tam bilemedim :/ Eve dönünce garantiye göndereceğim, umarım yenisini verirler, vermezlerse aynısından almaya hazırım. Bir de bu kulaklıkların desenlileri gördüm nette, şu ana kadar hiç görmedim mağazalarda ama bulup alacağım onlardan, bayıldım bunlara. Biraz araştırdım ve;
             Aliexpress'de tam istediklerimden buldum, tık.
             Gittigidiyor'da bu desenli olanı buldum, tık.
             Ama kargoyla uğraşmak istemediğimden mağazalarda araştırma yapacağım.
             Kulaklığından memnun olmayanlar ve yeni kulaklık alacak olanlara kesinlikle öneriyorum, şu ana kadar deneyip beğenmeyen görmedim. Umarım siz de beğenirsiniz ve kulaklığından şikayet edenlere önerirsiniz. En sevdiğiniz müziklerin hep kulağınızda olması dileği ile hoşça kalın ^.^

             Not: Son olarak kulaklığımın adım adım açılışı :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder