12 Aralık 2014 Cuma

KİTAP AYRACIM OLUCAKSA BÖYLE OLSUN; AYAK AYRAÇLAR

           Herkese Kocaman Merhaba,


           Başlıktan ve resimden anlaşılacağı gibi konumuz kitap ayracı ama nasıl bir ayraç? Şimdiye dek bildiklerinizden farklı, 3. boyuta açılmış şirin mi şirin ayraçlar! O mu daha güzel, bu mu, yok bu derken bir türlü karar verip seçemediğim ve eşe dosta linkini yollayıp sen de al dediğim ayraçlar.. Kısacası ben çok sevdim bu ayraçları, henüz almadım fakat yakındır.
            'Zet' adında bir alışveriş sitesi var (tık), tasarımcıların pazar yeri. Burada birbirinden güzel ürünler var, hepsini almak istiyorsanız bu siteye girince, hislerim böyle ama o bütçe henüz yok bende :D Beğendiğim pek çok tasarım var burada ve gün gün de artıyorlar, en çok beğendiğim ürünleri paylaşımda bulunacağım beni okuyanlara :) Benim bayıldığım bu yaratıcı ayraçlar da 'Zet' de satılıyor.
            'Nanay Design' üretmiş ve satışa sunmuş, tıklayınız. Gördüğünüz gibi pek çok çeşit var ayak ayraçlarının ve birkaç tane de el kullanılmış. Hepsi el yapımı ürünler, polimer kil ile yapılmışlar. Ayraçların tasarımcısını bu yaratıcı fikrinden dolayı kutluyorum, böyle güzel şeylerin devamını diliyorum. Her zaman dediğim gibi El yapımı ürünler candır, o emeğin karşılığı yoktur, bir de bu kadar şeker ürünler olursa onları yerim!
            Umarım aralarında sizi de mutlu edecek olan bir ayraç vardır, kendinizi mutlu edebileceğiniz gibi sevdiklerinize hediye olarak da çok güzel olur. Mesela doktor ayağı vardı - onu bir doktor tanıdığınıza alabilirsiniz, hayvanları sevene fil ayağı, dans edene balerin - tango ayakları, ben gibilerine sihirli pabuçlar vb. :)
             Benim aralarında en sevdiğim ayraçlar bunlar; (favorim üst resim ;)





Minik güzel şeylerle hayatınız güzelleşsin, mutlu kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder